نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بارسا و رئال، یوونتوس را غافلگیر خواهند کرد ؟ عجب پیشنهادی !!!

بارسا و رئال، یوونتوس را غافلگیر خواهند کرد ؟ عجب پیشنهادی !!!

موندو دپورتیوو چاپ اسپانیا امروز مدعی شده که باشگاه یوونتوس برای خرید ایوان راکیتیچ ستاره تیم بارسلونا ابراز علاقه کرده است. ضمن اینکه تیم رئال نیز در تلاش است تا با منحل کردن محرومیت خود از نقل و انتقالات، به سرعت برای معاوضه دیبالا با موراتا اقدام کند.

 

یوونتوس در تابستان نیز به خرید راکیتیچ علاقمند بود و حالا با افزایش مشکلات تیم در خط میانی امیدوار است در زمستان این بازیکن را جذب کند ولی بارسا فقط در پایان فصل راضی به مذاکره در این مورد خواهد شد.

 

منچستر یونایتد اصلی ترین رقیب یووه در این راه به شمار می رود و این انتقال در صورتی رخ خواهد داد که بارسلونا به جای تمدید قرارداد، خواستار جدایی این ستاره کروات باشد.

 

از سوی دیگر رئال مادرید به شدت تلاش می کند تا پائولو دیبالا ستاره جوان یوونتوس را به خدمت بگیرد و در این راه حاضر است آلوارو موراتا را نیز به یووه باز گرداند.

 

بر اساس این خبر:

 

موراتا که دوران موفقیت آمیزی را در تورین داشت، به احتمال زیاد از این انتقال استقبال خواهد کرد تا رئال دیبالا را در ازای واگذاری او به علاوه مبلغی اضافه تر به سانتیاگو برنابئو ببرد. البته رئال پیش از هر اقدامی باید ابتدا مشکل محرومیت خود را برطرف کند. بنا بر رای فیفا، باشگاه رئال مادرید در دو پنجره نقل و انتقالات بعدی از فعالیت محروم می باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: